Hästdressyr bohuscup omg2

Det var en lyckad deltävling för Allebys dressyrhästlag Söndag 30 april.
Ett lag med nya ryttare som debuterade i år på tävlingsbanorna med sina hästar.
Bara Elisabeth på Zalami har varit med tidigare och tävlar dressyr och hon placerade sig i båda sina klasser på fantastiska 70.000% i båda klasserna och vann därmed individuellt i lagklassen!

De övriga som red i Allebys lag var Lotta Huldén på sin medryttarhäst Lemona, Ann-Charlott Jacobsson på sin Head-Star och Fanny Sandung på sin medryttarhäst Rokis. I förklassen red även Felicia Svensson Oliveira på den lånade unge hästen Sir Kei - som endast är 5 år.
Omgång 1 var även karing jansson med sin häst Pim Pim med och tävlade för laget.

Laget slutade på en 5-e plats för dagen. Och ekipagen har haft en jättefin utveckling under dessa två deltävlingarna. Tyvärr räckte det inte till final denna gången. Men en härlig positiv känsla i kroppen efter denna ändå lyckade tävlingsdag.

Elisabeth

Du är här: Hem Nyheter Hästdressyr bohuscup omg2