Hästhopp bohuscup omg2

I söndags (14/5) gick andra omgången av Bohuscupen av stapeln på Billdals Ridklubb. Regnet hängde i luften under morgonen men under dagen som gick kunde solens strålar skymtas emellanåt.
Hela 11 ekipage hade Alleby med sig till denna omgång. Tävlingen hölls utomhus och trotts att det var första tävlingen utomhus för många så var nästan samtliga ekipage felfria i förklassen!!

I laget för dagen red Jenny Gunnarsson på Renata Skovgaard, Josefina Thulin på Funny Feeling, Elin Olsson på Chuck Norris, Sandra Ivestig på United och Lovisa Rodehn på Rokis. Tyvärr blev det ingen placering för laget den här omgången, men Sandra och United lyckades kamma hem en andraplats med 21 inverkanspoäng i omgång 2.

bohus 170514

Du är här: Hem Nyheter Hästhopp bohuscup omg2