2015-04-18 Utbildningsdressyr

Proposition

Alleby Ridklubb välkomnar till Utbildningsdressyr / Pay&Ride lördagen den 18 april med första start kl 15:30
Häst och Ponny! Max starter för dagen är 30 st.
Öppen även för andra klubbar än Alleby Ridklubb!

Sekretariatet öppet från 14:30. Anmälan är öppen fram till och med klassens start på tävlingsdagen, i mån av plats.
All anmälan sker här på TDB fram till 16 april kl.18:00 därefter till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. , eller på plats på tävlingsdagen i mån av plats.

Anmälningsavgift: 150: -/start och Hästhyra för lektionsekipage: 120: -/start
För lektionsekipage gäller att du som rider i grupp 4 och högre/eller specialgrupp får anmäla dig efter samråd med din ridlärare.
Får du dressyrprotokoll med min 60% får du en rosett..
Domare: Lotta Pettersson Tävlingsledare: Marie-Louise Lorén 072-5545159 Sekretariat: Anki Wölfinger 0704-801009
Tävlingen hålls i ridhus fiber/sand 20x60m, collecting ring, framridningen i ridhus 20x40m, framskrittning utomhus. Max 6 ekipage på framridningen samtidigt.

Preliminär startordning kommer att publiceras på equipe, anslagstavlan och hemsidan www.allebyridklubb.se fredag 17/4 efter kl.20.00. Fasta starttider.
Uppvisande av vaccinationsintyg (ekipage utifrån), betalning av hästhyra och anmälningsavgift sker på plats på tävlingsdagen
Medlemmar och tävlingsdeltagare för Alleby RK samlas lördagen den 18 april kl 13:00 för att bygga banan och förbereda för tävlingen.

Välkomna!
Hälsar Tävlingssektionen på Alleby Ridklubb

TDB   (Öppnas i nytt fönster)

Startordning (Equipe