Sponsring

Bli sponsor till Alleby Ridklubb

För att kunna vidareutveckla Alleby Ridklubb startar vi nu vår nya sponsorsatsning där du som privatperson eller företagare har möjlighet att vara med och stödja oss. Vi har tagit fram tre olika sponsorpaket som vi hoppas skall vara attraktiva. Tänk på att du som företagare har möjlighet att göra avdrag för sponsringen. För att underlätta för detta har vi tagit fram ett sponsoravtal. Se också skatteregler sponsring.

Sponsorpaket Guld:

Ditt företag får en reklamskylt 200 x 100 cm i lilla och stora manegen. Självklart kommer också er logotyp att synas på vår hemsida med länk till er hemsida. Dessutom kommer logotypen att synas i våra programblad och medlemsutskick. Du får dessutom möjlighet att rikta erbjudande till våra medlemmar via ridklubbens hemsida.

Skylt och uppsättning 2000 kr/st (4000 kr)
Årskostnad reklamplats 5000 kr/st (10 000 kr/år), reklamskatt 8 % tillkommer.

Sponsoravtalet löper och faktureras årsvis och kan av båda parter sägas upp när som helst.

Sponsorpaket Silver:

Ditt företag får en reklamskylt 200 x 100 cm i lilla eller stora manegen. Självklart kommer också er logotyp att synas på vår hemsida med länk till er hemsida.

Skylt och uppsättning 2000 kr
Årskostnad reklamplats 5000 kr, reklamskatt 8 % tillkommer.

Tävlingssponsor:

Vill du få en tävling uppkallad efter ditt företag och/eller synas på annat sätt som t.ex. att bidra med priser och kanske till och med vara med att förrätta prisutdelningar? Eller har du någon annan kreativ idé där du vill profilera ditt företag genom att t.ex. dela ut varuprov som välkomstgåva till tävlingsdeltagare? Kontakta i så fall oss så diskuterar vi fram en bra lösning. Hjärtligt välkomna!

Är du intresserad av något av ovanstående sponsorpaket så är du välkommen att

Du är här: Hem Sponsring Bli sponsor