Ungdomssektionen Julhälsning

Alleby ungdomssektion bjöd in till ännu en lyckad aktivitet
Julklappshoppning med luciakröning stod på agendan och vårt enormt aktiva US tog sig an utmaningen att genomföra en hopptävling helt i egen regi. US som har en snittålder runt 16år har sin egna styrelse och tar sig an en mängd olika uppdrag under året, ytterligare några går just nu också sin ungdomsledarutbildning.

Klubbens medlemmar ända ner till nybörjare i hoppning kunde komma och hoppa i söndags, för vissa var detta deras första hoppning någonsin, som våra ungdomar i US ger möjlighet till.

Årets lucia korades och vi fick se ett härligt luciatåg,
Hoppningen blev alla vinnare och bästa utklädnad korades.

Stort tack till US för årets alla aktiviteter och grattis alla barn som kunde vara med denna dag som slutade med julklappsjakt.
Allt möjligt för att vi har detta fantastiska US som efter halloween-övernattning, käpphäst-KM och flera andra aktiviteter är värda sitt jullov.

God jul och gott nytt år alla.

// Styrelsen genom Rickard

En av alla utklädda - gäller att ha snälla ponnysar och duktiga ryttare.
utklädnad

Delar av US med Maria som ordförande, laddar upp för ännu en lyckad dag.

Du är här: Hem Nyheter Ungdomssektionen Julhälsning