Klubbvästar till försäljning

Om några månader är det dags för höstens divisioner och jag ser det som en självklarhet att alla allebys tävlingsryttare och alla som stöttar oss skall hålla sig varma och snygga. Efter att ha dragit i lite trådar kan jag därför erbjuda er broderade västar till ett mycket förmånligt pris.

Västarna är marinblå med vit brodyr och finns antingen för "tävlingsryttare" eller "supporter". Västarna som det står "tävlingsryttare" på är endast för ryttare som är licensierade för alleby ridklubb 2016.

Storlek XS-XL - 500 kr
Juniorstorlekar - 420 kr

Priserna är baserade på hur många vi beställer och kan komma att justeras något om vi beställer väldigt många/väldigt få.

Västarna finns att prova på Hööks och är normala i storleken. Vill ni läsa mer om västarna kan ni göra det här: https://www.hooks.se/produkt/vast-classic-crwr/60806/60754/

Obs att brodyren på bilderna är fixad väldigt slarvigt i photoshop och att textstorlek och stil kan komma att förändras något. Beställer gör ni via mig - antingen via PM eller i kommentarsfältet här under. Beställning är bindande.

För att västarna skall vara klara tills division 2 börjar behöver jag ha alla beställningar senast fredagen den 15 juli - men gärna så snart som möjligt!

Beställning och frågor till Therese Anna Andersson

västar