Hoppresultat div2 ponny finalomgång

Finalen för ponnytjejerna i div2 avgjordes hos Sotenäs fältrittklubb
lördagen 1 oktober

Inför finalen låg vi på betryggande avstånd från tätstriden efter att ha slitit hårt för att få ihop laget under grundomgångarna.
Härlig lagkänsla och många nya personliga rekord så tog vi oss an finalen i samma anda.
Finalen i div2 går i lätt B och detta var höjder som betydde mycket spänning och nya utmaningar för många.
Fyra av de fem ekipage vi åkte till tävlingen med skulle hoppa för första gången på personliga rekordhöjder.
Vår bästa tävling i div2 blev således finalen och vi besegrade både oss själva och motståndare så vi slutade på en fin 7-e plats för dagen.
Vi fick även kröna slutet på dagen med en fin individuell tredjeplats för Ebba med sin ponny Albert som var en av dom som var ute och hoppade på personliga rekord.

Härligt jobbat alla i laget och så underbart med den sammanhållning ni visar upp,
På bild Tova, Viktoria, Alma, Alice, men även Ebba, Sara, Nicole som varit del i detta härliga lag.

Stort tack till tränare Caroline och lagledare Elin och Sandra som stått ut med tjejernas skratt och bus.
Camp Alleby kommer tillbaks!

ponnyhopp div2 161001

Du är här: Hem Nyheter Hoppresultat div2 ponny finalomgång