Hästdressyrlaget vinnare av div2

Söndag 9 oktober blev Allebys hästdressyrlag vinnare av årets div2.

Det var spännande inför finalen där Alleby ridklubb ledde över tvåan Bulycke RF och trean Gunnesby Hsk det skilde bara 1 poäng mellan lagen – så vem som helst kunde vinna, och Alleby Ridklubbs lag var det lag som tog hem segern på hemmaplan i finalen och därmed vann de också totala cupen.

Stort Grattis till Alleby Ridklubbs lag! Grattis också till de individuella placeringarna:
Där Allebys ryttare Rebecca Wernlund på Patriks vann lagklassen på fina 69.1% och kom 3:a i förklassen på 64.4% och
Therese Andersson på El Misti kom på 3:dje placering i lagklassen på 68.8 &
lagets tredje ryttare Sanna Ljung kom på 11:te plats på hästen Belfasts på 64.0%

Gunnesby Hästsportsklubb kom på andra plats i finalen och knep då också andra placeringen i den totala cupen tätt för Bulycke Ryttarförening.
Övriga deltagande lags resultat i ordning Sotenäs Fältridklubb, Tjörns Ridklubb, Askims Fältridklubb och Spekeröd Ridklubb.

Stort grattis till vinsten !

hästdressyrlag div2 161009

Du är här: Hem Nyheter Hästdressyrlaget vinnare av div2