Div2 ponnydressyr omgång 2 och Lady tillbaks på tävling

Allebys Ponny Dressyrlag delad 3:e plats i Div 2 Lördag 30 september.

I lördags var det dags för omgång 2 i Ponny Dressyr, Div 2 på Kongahälla Ridsällskap. Laget,  Josefine Rilbe på Drumcong Lady, Nicole Palm på Tomacs Quegas och Åsa Berggrund på Kalipso, gjorde en fin insats som för dagen räckte till en fin delad 3:e plats.

Allebys ekipage stod även för 2 av dagens 1:a placeringar.
Nicole Palm vann sin klass i förklassen och Josefine Rilbe vann Lagklassen för kat.D.

Stort tack till lagledaren, Rebecca Wernlund som coached fram tjejerna på bästa sätt som gav resultat med fina ritter och fina placeringar.

Riktigt roligt att se detta unga lag och ska bli kul att se dem i finalen som är på Valsäng Ridklubb, söndag 22 oktober.

div2 dressyr 170930

Viktigt att notera är att:
Drumcong Lady har nu klivit tillbaks till tävlingsbanan efter lång tids frånvaro och levererar fina resultat med en gång,
fantastiskt jobbat av Rebecca som aldrig gett upp hoppet och nu fått tillbaks Lady i fin form igen.

lady

Du är här: Hem Nyheter Div2 ponnydressyr omgång 2 och Lady tillbaks på tävling